Ons aanbod

Ons aanbod

Klanten moet je altijd een keuze geven. Dat doen wij ook. In een kort tijdsbestek leren wij nieuwe verkoopvaardigheden om ‘te blijven drijven’ in het sterk veranderende salesvak. Hoe? Gewoon door het aanbieden van een aantal serieuze reddingsboeien, waardoor je als accountmanager of salesteam toch je business kunt doen!

Vanaf € 125 p.p.

Keuze 1

De workshop “Closen of Verzuipen”

Deze workshop ontstond vanuit eigen ervaring. Jarenlang waren we actief in een markt waar het ging om ‘hardselling’. In circa 1 tot 1,5 uur leren wij, Maurice Schill en Ronald Ostendorf, deelnemers hoe je tegenwoordig binnenkomt bij nieuwe klanten, maar vooral ook hoe je klanten aan jouw merk bindt.

Zullen we het ‘disruptive selling’ noemen?

Kosten per deelnemer
€      125,00*

*Het minimale aantal deelnemers is 4.

Voor salesteams van 5 tot 10 personen  
€      625,00

Voor salesteams van 10 tot 20 personen  
€   1.125,00

Vanaf € 275 p.p.

Keuze 2

Het maximale halen uit “Closen”

Daar waar de workshop ‘Closen of Verzuipen’ vooral gaat om het openen van nieuwe deuren, dus klanten winnen, gaat keuze 2 net een stap verder; je leert ook verkooptechnieken in te zetten!

Deze sessie duurt circa 3 tot 4 uur. Ook hier geldt dat kennis wordt gedeeld vanuit de praktijk. Ook nieuwsgierig hoe we destijds de deal pakten en hoe het nog steeds kan?

Kosten per deelnemer
€      275,00*

*Het minimale aantal deelnemers is 4.

Voor salesteams van 5 tot 10 personen  
€      1.375,00

Voor salesteams van 10 tot 20 personen  
€   2.600,00