Salestraining voor (startende) ZZP’ers en ondernemers

3 november 2021 - Werkspoorkathedraal Utrecht

Kies je voor closen of verzuipen?

Ongetwijfeld herkenbaar…
Om jouw facturen te kunnen betalen heb je op korte termijn nieuwe klanten nodig. Hoe je goed betalende klanten vindt en met hen in contact blijft is best uitdagend, vooral door toenemende privacy regelgeving (AVG). En als je ze eenmaal gevonden hebt dan heb je commerciële vaardigheden nodig. Op welk moment vraag je eigenlijk om de order en wat kun je doen als er weerstanden bij jouw klanten zijn? Het is tijd om mee te doen aan de workshop “Closen of Verzuipen”.

Closen of Verzuipen
Dit is wat we je onder andere leren:

  • Het snel opbouwen van een professioneel online netwerk.
  • Hoe je op slimme manieren anderen jouw unieke verhaal kunt laten vertellen.
  • De manier waarop je constant bij bestaande en nieuwe klanten op de radar blijft.
  • Dat mensen belangrijker zijn dan producten of diensten om mee op te vallen.
  • Hoe je toch in contact komt met bedrijven die jou telefonisch afwimpelen.
  • Wanneer je om de order moet vragen en welke verkooptechnieken je daarbij kunt gebruiken!

Hoe en waar?

Eindelijk is het weer mogelijk om fysiek bij elkaar te komen. Daarom hebben we gekozen voor een inspirerende locatie midden in Nederland;
Het Werkspoorkathedraal, Tractieweg 41, 3534 AP in Utrecht.

  • Centraal in Nederland
  • Gratis parkeren
  • Eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer

Datum en tijden
3 november 2021

Maak zelf een keuze:
Ochtendsessie:             Van 09:30 tot 12:00 uur, inloop 09:00 uur
Middagsessie:               Van 13:30 tot 16:00 uur, inloop 13:00 uur

Eenmalige kosten (genoemde prijs is exclusief BTW)
Per deelnemer €  125,00

 

Twee trainers met praktijkervaring

Maurice Schill 
Hij is eigenaar van Target Recruiters en Sales4ZZP. Na meer dan 20 jaar in de sterk concurrerende wereld van de printing industrie gewerkt te hebben, onder andere bij Xerox en Canon, besloot hij om organisaties te helpen bij het vinden van toppers. “Jouw nieuwe sales(job) is ons target”, is hoe hij het zelf omschrijft. Daarnaast wordt Maurice, door zijn jarenlange verkoopervaring, ook regelmatig uitgenodigd als gastspreker, onder andere op de Hogeschool Rotterdam op het gebied van minor sales & accountmanagement.

Ronald Ostendorf
“Mensen maken merken”, dat is de wat eigenwijze filosofie van Ronald Ostendorf. Tegendraads als hij is draaide hij de 5 eerste letters van zijn achternaam om. “Doe het netsO”, dat klinkt best krachtig dacht hij. Na meer dan 25 jaar in sales en marketingfuncties gewerkt te hebben zag hij de wereld van verkopen veranderen. Pushen werkt steeds minder, het gaat om pull creëren en mensen aan je merk binden. Als Interim Marketeer/journalist schrijft hij dagelijks blogs voor vooraanstaande bedrijven, vooral in de ICT. Daarnaast is hij meerdere keren uitgenodigd om als gastspreker zijn praktijkervaringen over sociale media te delen.

Graag tot ziens!

 

Wat onze klanten vinden

“Sales is niet zo mijn ding, dacht ik. Maar na ‘Closen of verzuipen’ weet ik wel beter. Maurice en Ronald zijn heel duidelijk en praktisch. Ik kon meteen aan de slag en ik heb er nog plezier in ook! Dus een echte aanrader”

Marja Duin contentspecialist –  www.marjaduin.nl


“Betekent ‘sales zijn’ niet die irritante verkoper die mij belt en ongevraagd zijn producten opdringt? Wil ik iemand worden waar ik zelf een vreselijke hekel aan heb? Ronald en Maurice zijn niet alleen gedreven sales mensen met een dijk aan ervaring achter zich, maar ze zijn net zo gedreven om mij als ondernemer te helpen. Hun blik op sales is verfrissend en geeft direct praktische handvatten die ik vandaag al in kan zetten”

Ruben van der Zee – Ruben Training